Tårtbakardag och skojigt paket med posten

Hallojsan! :D

Häromdagen fick jag ett till skojigt paket från posten, denna gången med härliga bakformar från kalasform, http://kalasform.se/! Jag blev förstås jätteglad!



Det var förutom både mindre och större muffinsformar, också speciella kanelbulleformar och små tryffelformar. Allt i olika vackra mönster, som är så typiskt för kalasform! Formarna är dessutom jättebra att baka i, eftersom de är så stabila. annars brukar jag sätta mina formar i ett muffinsbleck, men med dessa behövs det inte! jag säger bara toppen!



Just idag är det faktiskt inte muffins som jag bakar, utan tårta till farmors födelsedag! Som tur är tycker farmor och jag om samma tårta, så det blir marängtårta med rice crispies och äggkräm. den låter lite mysko men är verkligen supergod1 recept och bild kommer när den är färdig!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0