Paket i lådan!

Idag, en mulen, tråkig, blåsig och regning dag är man ju så lagom glad när man kommer hem från skolan! Desto gladare blir man då om man upptäcker att man har ett stort och spännande paket som väntar på en när man kommer hem! Jag blev jätteglad, och nyfiken som jag är öppnade jag det direkt! Det visade sig att det var Dr. Oetker www.oetker.se som varit så trevliga att skicka ett fint paket med lite spännande saker till mig!




I paketet fanns:

Chokladsås
Tårtmousse med jordgubbssmak
Vegegel (typ vegetariskt gelatin)
Sockermassa (sugarpaste)
Pyntblommor och blad
Stössel med jordgubbssmak, och med chokladsmak

Tack snälla www.oetker.se för de fina sakerna! Nu kan jag baka ännu mer, med fler nya spännande ingredienser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0